POLITYKA JAKOŚCI
Misją OŚWIATA i BIZNES Spółki z o.o. jest skuteczna i sprawna realizacja usług w celu jak najlepszego zaspokajania potrzeb klientów oraz podejmowanie działań we współpracy z partnerami publicznymi
i prywatnymi na rzecz rozwoju zasobów ludzkich regionu i kraju.
Główne cele jakościowe Spółki to:
- Staranna i profesjonalna obsługa klientów Spółki;
- Tworzenie zespołu wysoko wykwalifikowanych pracowników, świadomych wizji Spółki;
- Zapewnienie najwyższego poziomu usług doradczych, szkoleniowych, turystycznych i pośrednictwa pracy, poprzez uznawanie i budowanie takich wartości, jak:
- szacunek dla człowieka,
- otwartość na ludzi,
- konsekwencja i odpowiedzialność,
- atmosfera życzliwości i zrozumienia,
- wykształcenie potrzeby ciągłego doskonalenia,
- kreatywność myślenia i działania ukierunkowanego na rozwiązywanie trudnych sytuacji,
- troska o środowisko;
- Zapewnienie skutecznego systemu zarządzania pracą Spółki poprzez opracowanie dokumentacji zarządzania jakością;
- Informatyzacja procesów realizowanych w komórkach organizacyjnych Spółki dla usprawnienia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
- Zapewnienie odpowiedniej bazy lokalowej i wyposażenia technicznego umożliwiającego sprawne funkcjonowanie Spółki;
Powyższe cele zamierzamy osiągnąć dzięki:
- Wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z normą ISO 9001:2015;
- Informatyzacji Spółki;
- Prowadzeniu planowych szkoleń pracowników i ocenie skuteczności tych szkoleń;
- Realizacji planów inwestycyjno-modernizacyjnych Spółki;
- Systematycznego przeprowadzania badań rynku usług szkoleniowych i potrzeb oraz oczekiwań klienta.
Jednocześnie zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością oraz do spełniania mających zastosowanie wymagań.
Pracownicy OŚWIATA i BIZNES Spółki z o.o.w Katowicach zostali zapoznani z niniejszą Polityką Jakości.
Za jej realizację osobistą odpowiedzialność ponosi Prezes Zarządu.
Katowice, 21.07.2021r. Piotr Skrzypecki
Prezes Zarządu